Mijn Afspraak

Hoe kan ik een monteursbezoek aanvragen?

Wil je een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en vraag een monteursbezoek aan. 


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.


Goed om te weten 

In Nederland kan het voorkomen dat Hisense audiovisuele apparatuur aangeboden wordt door niet-officiële dealers welke afkomstig is uit parallelimport. Deze apparatuur beschikt niet over de juiste certificering(en) voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via ons officiële dealerkanaal kan ATAG Benelux de goede werking garanderen en service verlenen. 


Meer informatie  


Open artikel

Hoe wijzig of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Heb je een afspraak met een monteur en wil je deze wijzigen of annuleren? Afhankelijk van het type apparaat verloopt het wijzigen of annuleren via ons Contact Center of via onze servicepartner Dynafix.


Monteursbezoek koelkast, wasmachine, droger 

Komt de monteur voor je koelkast, wasmachine of droger? Neem contact met ons op om de datum van je bezoek te wijzigen of annuleren.


Monteursbezoek TV 

Heb je een afspraak voor je televisie, dan verloopt de reparatie via onze servicepartner Dynafix. Neem contact op met Dynafix om je afspraak af te zeggen of te verzetten. Je vindt de contactgegevens in de afspraakbevestiging van je monteursbezoek.


Open artikel

Wanneer komt de monteur?

Heb je online of telefonisch een afspraak gemaakt voor een monteursbezoek? Dan heb je een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak. 


Monteursbezoek koelkast, wasmachine, droger 

Komt de monteur voor je koelkast, wasmachine of droger? Dan ontvang je een werkdag van tevoren na 13:00 uur een e-mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.

Neem contact met ons op om de datum van je bezoek te wijzigen of annuleren.


Servicepartner Dynafix voor TV 

Heb je een afspraak voor je televisie, dan verloopt de reparatie via onze servicepartner Dynafix. Je ontvangt van Dynafix een e-mail en sms ter bevestiging van je monteursbezoek. Je kunt de status van je melding volgen via dezelfde link als waar je het monteursbezoek hebt ingepland.


Neem contact op met Dynafix om je afspraak te wijzigen of annuleren. Je vindt de contactgegevens in de afspraakbevestiging van je monteursbezoek.


Open artikel

Kan de monteur mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heb je een afspraak met één van onze monteurs, dan belt de monteur je voordat hij bij je is. 


Meer informatie


Open artikel

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

Heb je online of telefonisch een afspraak gemaakt voor een monteursbezoek? Dan heb je een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak. 


Hisense monteur voor koelkast, wasmachine, droger

Komt de monteur voor je koelkast, wasmachine of droger? Dan ontvang je een werkdag van tevoren na 13:00 uur een e-mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.

Servicepartner Dynafix voor TV

Heb je een afspraak voor je televisie, dan verloopt de reparatie via onze servicepartner Dynafix. Je ontvangt van Dynafix een e-mail en sms ter bevestiging van je monteursbezoek. Je kunt de status van je melding volgen via dezelfde link als waar je het monteursbezoek hebt ingepland.


Meer informatie 


Open artikel

Ik wil graag een serviceaanvraag doen voor Hisense apparatuur die ik niet in Nederland heb gekocht, waar kan dat?

Wanneer blijkt dat de apparatuur met het bijbehorende serienummer niet afkomstig is vanuit ons distributiekanaal in Nederland, dan verwijzen wij je door naar de winkel waar je het apparaat hebt gekocht.  


Hoe zie ik of mijn Hisense apparaat van een Nederlandse dealer is? 

Op het typeplaatje van het apparaat staat een serienummer. Als je ongeveer in het midden van dit nummer de codering "NL" ziet staan, dan geeft dit aan dat het een Nederlands apparaat is. 


Hisense apparaten die je niet bij een Nederlands bedrijf of website heeft gekocht beschikken niet over de juiste certificering voor de Nederlandse netwerken. Alleen van apparatuur die is verkregen via Nederlandse dealers, kan ATAG Benelux de goede werking garanderen en reparaties uitvoeren. 


Onze uitgebreide garantievoorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op toestellen waarvan wij de importeur zijn en die zijn verkregen via ATAG Benelux of via onze Nederlandse dealers. Op onze website vind je onze dealers.


Open artikel

Wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen

Onze monteur kan het beste zijn werk doen als zijn werkplek (de plek waar het te repareren apparaat staat) goed toegankelijk is. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Lees hier wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. 


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.



Komt de monteur voor jouw.. 


Wasmachine/droger: 

  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


Koelkast/vriezer:

  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


TV:

  • Zorg ervoor dat de TV goed toegankelijk is en losgekoppeld van de muurbeugel.
  • En dat er een volwassene aanwezig is.

Open artikel