Wanneer komt de monteur?

Heb je online of telefonisch een afspraak gemaakt voor een monteursbezoek? Dan heb je een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak. 


Monteursbezoek koelkast, wasmachine, droger 

Komt de monteur voor je koelkast, wasmachine of droger? Dan ontvang je een werkdag van tevoren na 13:00 uur een e-mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.

Neem contact met ons op om de datum van je bezoek te wijzigen of annuleren.


Servicepartner Dynafix voor TV 

Heb je een afspraak voor je televisie, dan verloopt de reparatie via onze servicepartner Dynafix. Je ontvangt van Dynafix een e-mail en sms ter bevestiging van je monteursbezoek. Je kunt de status van je melding volgen via dezelfde link als waar je het monteursbezoek hebt ingepland.


Neem contact op met Dynafix om je afspraak te wijzigen of annuleren. Je vindt de contactgegevens in de afspraakbevestiging van je monteursbezoek.


Geen bezoektijd ontvangen

Komt de Hisense-monteur of servicepartner binnen 24 uur en heb je nog geen bezoektijd ontvangen? Controleer dan het volgende:

  • Is de e-mail met het tijdsblok al verstuurd? Zie de verzendtijd hierboven.
  • Komt de Service Centrale voor je reparatie, neem dan rechtstreeks contact op met Service-Centrale.
  • Controleer of de e-mail in de spam inbox terecht is gekomen.


Heb je alles gecontroleerd en nog steeds geen tijdsblok? Neem dan contact met ons op of met onze servicepartner als zij komen voor de reparatie.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.