Meer hulp nodig?

Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.


Het antwoord op veel vragen is online te vinden.




Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat



België

Op deze pagina vind je de contactgegevens van Hisense België.


 

Meld een storing

Heb je een storing? De oplossing voor veel storingen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat



Niet zelf op kunnen lossen? Vul dan dit storingsformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.


Stel een vraag

Heb je een vraag? Het antwoord op veel vragen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat



Antwoord niet kunnen vinden? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Maak een afspraak in onze showroom of kijk waar de dichtstbijzijnde Hisense-dealer is. 



Bel met het contact center

Het antwoord op veel vragen is online te vinden.

Vanwege drukte op ons contact center adviseren wij je om je vraag eerst aan de chatbot te stellen. Onze digitale medewerker staat via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat


Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.


 

Telefoonnummer: (088) 882 18 04


Wij zijn bereikbaar op:

  • werkdagen van 09:30 tot 17:30 uur. 
  • zaterdag van 09:30 tot 13:30 uur.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.